marți, 31 ianuarie 2012

Bancul zilei:))

Un individ abia eliberat din puşcărie se duce în pelerinaj la o mănăstire de măicuţe. Aici i se pune pata pe două slujitoare ale Domnului, una bătrână şi alta tânără, drept urmare se îmbată el binişor într-o seară ca să prindă niţel curaj şi le violează. A doua zi, chemă măicuţele poliţia, îl arestează pe tip, şi la slujba de seară cele două se rugau în felul următor: cea tânără plângea de mama focului, terminată, umflată:
- Vai doamne Dumnezeul meu, eram virgină, iartă-mă doamne, ce am să mă fac eu acuma? Şi tot aşa se văita ea săraca...
Măicuţa bătrână făcea cruci şi mătănii, fericită toată, mulţumind cât o ţinea gura:
- Doamne că mult m-ai mai binecuvântat, mi-ai pus mâna în cap...nici nu ştiu cum să îţi mulţumesc aşa dar de când aşteptam: şi mult şi gratis şi fără voia mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu